THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 22, 2010

ahad isnin

ahad

huh, pepagi buta da bngon na pegi skola. tpi bngun2 lpas mndi dpt msg. tros tade mood. mlas aa nk cite. aku pegi skola pon ade mesyuarat PIBG. haha. tade kene mengene dengan aku pon. poyo jea dtg. wakil abg aku ambk sijil dia. wekk! haha. last2 aku dok pondok jea aa pon ngan adik aku. mcm org bangang. haha. tp jumpe aa dak f4 yg msuk asrama segala bagai. bapak ahh dorg cite. aku nie yg mmg sejak azali ta minat asrama dengan jea laa. haha. dah, stop malas nak cite pnjg.

then pkul 3++ pegi seremban anta abg aku. grrr, nyampah aku. na pegi dorm dia mcm nak jalan pegi mane jea. bapak jauh! jln dekat ade abg aku bg jalan jaoh. aku sepak gak kunk. haha. agak dalam gak aa skola teknik tu. haihh. aku tak suke time nie. cmne lah leh kantoi pulak. shit. wadefuck!! teramatlah bangang time tu. nyesal aku ikut. siall jea. sumpah aku benci! bsing jea pasal tu. ilek aa, rmaje. mase abg tade lak na bsing sngt. huhh!! tp, brani buat brani aa tanggung an. ilek sudah, cool beb!! haha.shit. dah, benci nak ckp bende nie.


isnin

menggila hari nie. dtg skola tgk kels dah lain. ye2 jea aku pegi kat rak bukak ksot. rupenye tak perlu. haha. mamai pepagi buta. syaf dtg!! aku suke. haha. tade aa dok sorg kat blakang. bnyk siall sembang nan dia. dri dia dtg smpai la time rehat. brcrite jea pasal tu. aku rase na buat novel or movie pon boleh. haha. lpas rehat kene tuka kelas kat makmal tutt. aku tatau. haha. dah aa. tanak cite pnjg.

ptg tu dok libraray konon nak blaja aa. esok exam ye kwn. haha. mule2 smangat nak baca agama. tpi dengan filzah tnye umar sejarah f1 aku lak terjoin dorg. haha. pastu lari kat alia baru dpt focus buat agama. haha. 2 bab jea kott aku semangat. dah la selsema. dok bwah aircond lak. bersin2 aku. haha, alia sorry buat kau terkejut. wekk!! haha. then bosan dah nak buat. aku tgk pen alia lawa. aku conteng aa kertas mcm2 aku conteng. skali aida dtg. dia buat binatang haram ape tah nama tu. ahha. mcm siall. yg coup dah berzaman sikit jea. yg bru coup bnyk gakk aa. haha shitt!! lpastu alia dah join. bermulalah kisah merapu. haha. siap dpt formula untuk add math! hehe, ckgu2 yg mngaja math tu harap maaf sbb kotrg dah hancurkan add math. haha. nie formula yg dpt di buat.

formula 1st yg diselesaikan. bangang jea. aida aa mulekan dulu.

frog+human=alia+wafiq
frog-alia=wafiq-human
alia lari=human jatuh
alia=human jatuh divide alia lari
alia=enot

smpai skunk aku msih tatau mcm mne alia=enot. haha, nak tau tnye aida aa.
2nd formula ini

enot-alia=danny-wafiq
alia + wafiq=danny+enot
wedding=wedding

nie lgi bangang. tbe2 dapat jwapan wedding=wedding. haha, act ade jwapan lain tpi agak tutt so ditukarkan. haha shitt!!

=qusam to the power of a divide qusam to the power of k
=qusam to the power of a-k
=qusam to the power of a

nie aida punya keje gak. aku taktau cmne leh dpt a lah k lah. bla bla lah. lah lah lah. haha, shitt ngekk.

= imah to the power of i divide imah to the power of a
=imah to the power of i-a
=imah to the power of i

mengamuk imah kunk.haha. imah, nie keje aida. dia yg menggila td. haha. yg last skali nie untuk org gila yg menggila di library.

=(aida³ x alia¹ x enot²)² x gila
=(aidaaliaenot³+¹+²)² x gila
=(aidaaliaenot to the power of 6)² x gila
=aidaaliaenot to the power of 36 x gila
=aidaaliaenot gila to the power of 36

formula ini amatlah berguna untuk sesiapa yg ingin menghancurkan masa depan mereka. hahaha. gilaa kott study smpai jdi gilaa mcm nie. plus mabuk indices lah yg jdi mcm nie. haha. eh eh. indices yg smpai seratus lebih soalan dia tu aku siap. gilaa ahh ta cye bhai! slalu nye 10 soalan pon ta siap. nie seratus lebih. wadefuck!!!

merapu dah pulak aku nie. haha. esok exam ye kawan2. klau rase nak dpt top in f3 study lah korg. aku tanak!! blom PMR lgi kan. haha. siall jea aku nie.

dah aa weyh. na bce buku. na exam. mcm aku bace lah pulak. haha siakk! wadehell!!gtg, bye!

0 comments: